Ποια φρούτα και λαχανικά πρέπει να τρώμε τον Χειμώνα και γιατί ο χειμώνας είναι ήδη εδώ και κατά τους χειμερινούς μήνες, το σώμα σας χρειάζεται επιπλέον βιταμίνες και ανόργανα συστατικά για να μπορεί να αντισταθεί στο κρύο και να διατηρήσει την καλή του υγεία…

Σίγουρα, αυτές οι βιταμίνες και τα ανόργανα συστατικά βρίσκονται

στις τροφές που τρώμε…

η βιταμίνη Α

η βιταμίνη Β1

η βιταμίνη Β6

η βιταμίνη C

η βιταμίνη Ε και

η β-καροτίνη

το ασβέστιο

το μαγνήσιο

το φώσφορο

οι πρωτεΐνες

ο ψευδάργυρος

το σίδηρο και

το κάλιο 

που όσο κρυώνει ο καιρός τόσο πιο απαραίτητα μας γίνονται για να προστατεύσουμε και να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα…

Δείτε και Πρόβλημα με το ανοσοποιητικό; Σημάδια που πρέπει να σας ανησυχήσουν.

Οπότε Ανοσοποιητικό σύστημα…ας το θωρακίσουμε!

Με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών που περιέχουν όλα τα παραπάνω συστατικά μπορούμε να δώσουμε στον οργανισμό μας την ώθηση που χρειάζεται για να παραμείνει απρόσβλητος από τα χειμερινά κρυολογήματα και τη γρίπη έτσι πολλαπλασιάζουμε την κατανάλωση σε

λεμόνια

πορτοκάλια

μανταρίνια

μήλα

αχλάδια 

λάχανο – brassica oleracea

αγκινάρες

ραδίκια

μπρόκολο

καρότα

σπανάκι

λάχανο

μαρούλι

σέλινο 

κολοκύθες